Tuesday, November 3, 2009

:: Kenapa Vs Mengapa ::

arini 04 Nov 09 - Lately aku selalu merasakan ketidak tenangan dalam diri aku.. i dun noe y.. mybe a lot of pRob!!! entah.. tension gleR wehh.. msalah kerja yang tidak berape nk memuaskan.. dulu dah baik2 keje ok.. merajok.. now?? diri sendiri cari pasaL.. i alwayz miz all of memories at ML.. arghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!...
~ignore~

semalam sukarnyer nak melelapkan mata.. asyik dok teringat mak cik yang kemas ofis nih.. knpe aku lewat bg gaji kat dier?? aku nk bg cash semalam.. tapikang dier xbayar kang.. mampos!!! makcik, sy minx maaf.. cian kat makcik.. macmner r keadaan makcikkan?? klu ar tuh mak aku.. mau aku menanges... ish... xnak ar pk.. hati aku dah jd serba kekesalan nih..
~ignore~

semalam pun aku merasakan jiwa aku kosong.. knape Vs Mengapa?? entah ar.. cari pasal ngn sume owang... tensionnyer~~~~ sayang lak asyik keje jek.. tapi aku xleh nak marah dier sbb dier kerja nk cari duit nk kawen.. tapi aku??? arghhh... d.. i'm so sorry.. terpakse mengharapkan d..
~ignore~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com