Tuesday, November 3, 2009

:: wedding ::



01 nov 2009 - majlis persandingan 1 of my scandal dulu..hahaha.. teman tapi cute.. hehe.. Ahmad Zahrin .. die cute sgt.. flash back time mule2 kenal dier... dulu aku kenal dier kt MySpace..aku ramai kawan Ms yang serius gak.. not for Bf ok.. juz fwenz..

~Arin~
best gler kawan ngn dier..
slalu kuar tgk wayang & hangout ngn kawan2 dier sama2.. time tuh dier dah de gf.. tp gf mcm wt xtau jek kt dier.. so.. aku & dier sama.. xdpt kash syg dr org tersayg..
dier.. sgt baik & xpnh amik kesempatan kt aku.. dulu dier bdk KUIS.. jauh dier dtg jumpe aku kt taman medan.. aku menhargai sgt.. tapi xpnh ade rase syg selain seorng teman..
dier r semangat aku untuk terus melupakan insan bernama K'e. tapi still xblh.. dier dgr semua luahan hati aku.. kekdang aku terpikir utk pilih dier as my bf.. tp blh kew?? kwan nk bertukar kepada bf?? yg dh tau sumer bende pasal diri kite..
dier baik sgt.. bile aku dpt tau dier dh de gf.. aku rase bahagie sgt tgk dier bahagie.. tapi aku?? xlame lepas tuh.. aku pun jumpe my fiance.. aku pun leh lupekan dier..
kami still kawan until now..
klu kate sedih.. sedih ar bcoz of dier tuh pnh rapat ngn aku..
pape pun aku mendoakan kebahagiaan dier di dunia & akhirat..
klu dier bace blog nih.. nak bgtau..
"arin org yg paling baik yang sha penah kenal.. thanks alot ye ngn kenangan tuh"..
hahaha..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com