Wednesday, October 28, 2009

:: Last Nite Hangout @ Pak Li - Shah Alam ::

Everyone Loves A City Girl Graphics
semalam kami hangout bersama.. even x cukup forum still leh bergossip lagi.. as usually.. Gossip!!Gossip!!Gossip!!
nih aku nk story sket.. b4 diz aku gelak dulu..
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!! (CUKUP AR TUH)
xde r lawak sangat tapi.. yang klakarnye.. kami nih jadi setan.. aku, miesah & chubb.. kami masuk ke perkarangan VILLA si Puteh.. biase r.. jalan kecik.. kawasan perumahan.. nak reverse.. reserve2 .. skreettttt!! (ape tuh?? dalam hati aku.. & aku tau miesah dah langgar sumthng tapi wat2 xtau...hahaha)
Me : ape tuh miesah??
Miesah : tong sampah kot..
Chubb : tong sampah ape.. pasu bunge pecah weii...
(dengn kecutnyer kami menjadi setan.. miesah bla jauh sket.. miesah pun memusingkan keretanya & terus bla.. padahal Tuan Rumah tuh dah kua dah nih.. dengan slumber kami pun bla... )

kami stop jauh sket dari umah si Puteh tuh..ade sorang mamat nih dok ketok pintu.. dgn muke bengang cakap..
"korang dah langgar pasu bunge orang" erm..siap..
padahal mak dier.. malu r tuh sbb tgk awek cun yg langgar..hahaha..

kami pun pusing r skali tuh, mmg mak dier pun.. dok memekak r..
"ni ar ank mude zaman sekarang.. xde sikap berbudi bahasa..." fuck off.. mati r kau!!!
dah terlanggar weh.. kami pun wt ar ayat cakap, xprasan.. igtkan langgar tembok jek..
pastu dah setel..salama r makcik tuh..hehe(buat2 baik..CEH~~)

kami meneruskan perjalanan ke Pak Li Shah Alam...








0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com