Tuesday, October 27, 2009

:: Pizza Hut ::

Malam td aku kuar teman my fiance g pickup barang kat customer.. customer nih lame betul.. dekat 1 jam kami dok tunggu.. tapi nak buat macamner.. customer always right.. tunggu & puas nih dok bercerite, bergado & macam2 lagi.. gado2 manje.. dah suke menyakat.. sakit hati larh jadinye.. bile dah cust to dah sampai.. kami pun blah terus memecut 140km/hrs.. sbb nak kejar mase.. padahal baru kul 830pm.. hehe.. sebabkan perut lapar punyer pasal..

sampai anta barang kt MATANG LOGISTICS and bla cari makan..

Me : "sayang nak makan per??"

Dear : "i nak makan yang mahal2 becos of u nak blanje.. stakat makan yang murah..hari2 pun i leh makan"
(pergh.. ayat.. so.. aku dok pk dier nak makan Kenny Rogers.. kopak aku..tapi xpelakan..)

Me : "ek ele.. poyo betul.. ok2.. makan jelah pape D.. Pizza Or Chicken Chop Or .... (aku xnak sebut..hahahah)"

Dear : "makan pizza ar..ok??"

Me : "ok.. Roger.. hehe"




pusing kat ss15 subang jaya.. huh.. fully parking!! slalu mcm nih.. xpnh yg xfull.. siang malam full!!! aku cadgkan g ke shah alam.. senang parking.. bergegas ke sana dengan keadaan perut yang sangat lapar!!

sampai jek kat ctu.. dok berdiri kat kaunter.. pekerja india - perempuan..Bad Services!! aku nak makan dier leh ckp take away larh yeh??? kepale hotak ko.. sukahati aku ar.. aku order gak.. tukang kemas pun india - lelaki.. sgt teruk.. suh kemas meja.. katenyer ok2..tapi sampai aku dok dekat 5 minit xkuar gak.. sayg masok dlm & pggil suh kemas.. dah kemas.. xlap meje.. mcm babi.. tggu lagi 5 minit.. syg masok lagi.. g paggil budak td.. kuar lap meje.. pastu tggu pizza dekt 20 minit.. air aku pun dah abis.. huh.. sgt x bagus!!! Pizza Hut Delivery Shah Alam seksyen 13!!! Bodoh giler punyer services..




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com