Wednesday, December 16, 2009

:: oh HanDphoNe ::

Aaaa~~ Aaaaaa~~….. aku menjerit bile terpandang akan hp nih.. mmg hp nih agak old school design lame.. tapi hp nih yg paling aku suker.. sbb designnyer yg pelik.. suker giler.. xde hp yg terbaik dlm hidup aku slain hp nih.. dulu aku ade meminati 1 hp nih.. lebih kurg mcmnih..tp xde kamere.. brand samsung..kalau aku dapat sure aku xkan jual.. lgpun sume hp aku aku xpnh jual.. thanks to syg cuz betulkan hp nih.. aku beli hp nih tahun 2007 kot..my first gaji.. sgt susah payah aku nak dptkan.. bile dh dpt beli pastu anak buah aku g patah 2.. bagai nak menanges nih.. nak minx ganti rugi xdenyer r dpt balik.. aku pun terpakse memakai hp yg buruk jek.. sob..sob.. pastu bile kenal syg.. syg tolg repairkan.. seb bek sy prihatin.. pastu rosak balik.. now bile aku dpt balik aku merasakan sgt terharu & hepy.. thanks a lot babe.. I luv u so much..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com