Wednesday, December 16, 2009

:: Borink ::

Lately terlalu banyak sgt keje.. bagai nak pecah kepale hotak aku nih.. susahnyer hidup.. now bile dtg ofis jek sure mengalami selseme yg melampaui batas.. tuh namenyer pressure.. arghhhh!!! Tekanan yg meluap2.. kekadang merasakan tidak berbaloi ngn sume tuh.. tapi apekan daya.. untuk beberape ketike jek.. afta 1 year I try to find another job yg xberape nak membebankan.. aritu terlepas interview utk gov.. now?? Tensionnyer.. sampai bilakah?? Pas kawen leh x dok umah jek?? Syg bg ker?? Kemalasan utama bg aku.. bukan disebabkan kerja.. kerje ape pun bg aku sumenyer membosankan.. uwaauwaa.. nak balik ke zaman belajar dulu.. xde tekanan & bebanan.. sape nak sponsor angkat tangan!!!.. hahahhaha.. ini bukan statement menyatakan yg aku menyesal memilih keje ini.. ini adalah statement yg aku malas nk bekerje wlu kerje ape pun.. melainkan kerje yg xde dateline.. tensionnyer.. kerje ok.. tp aku yg xok sbb MALAS..

Bersama rakan2 ofiz berposing di kala bos tiada di ofiz.. sgt bahagianyer hidup… xpayah nak wt keje sgt.. hahahhaha…

+ Hari2 terakhir Alfie +

+ aku Vs Syafiah +

+ sweetnyer +

+ sempoi +

aaaaaaaaaa

~ Lurve pRinCesS ~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com