Friday, December 4, 2009

:: Hari ini Hari Jumaat ::

arini ari jumaat 04 Dec 2009....
seperti biase, malasnyer nak wt keje.. tapi apekan daya.. mesti kene kerje.. owwhhh.. tension maa.. hehehe
ape yeh nak buat malam nih?? akak xde..
semalam kami lepaks.. aku, akak, ayu, tinie & khaty.. sgt best.. tp gamba xde cuz malas dh nak bergamba.. 1st lepak kt ayam penyet ss15 subang jaya.. menarik jugak ayam tuh.. aku juz makan ayam jek.. tapi yang len aku xmakan... sbb aku dh kenyang.. share ngn akak.. sharing is caring.. hehehe..
afta lepaks2.. kami g karok.. ala.. kt dalam box jek.. erm.. boleh r dari xde.. nyanyi lagu?? hahha.. sore aku paling xsedap tapi aku peduli ape.. aku kan artis.. hahhahaha.. 12 lagu.. tapi yg bestnyer cuz akak sgt bengang dengan tinie sbb tinie mcm telah merugikan rm2.00 utk 2 lagu dier.. nyanyi lagu kau kunci cintaku.. hahahahaha.. siap buat gaya.. kunci.. kunci pintu.. hahahah.. secare xsengaje idea tuh wujud.. hehhe..
ok larh.. singgah sekejap jek.. arini balik awal sbb sgt penat.. bai.bai.. mrs diary.. muahhx
-----

~LuRve PrinCesS~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com