Friday, December 11, 2009

:: 09 NoV 2009 ::

frenz forever.. sweet memories...
nih memember kat PTPL dulu.. time wt dip dulu.. dorg best & leh wt kawan.. even aku paling tua.. tapi mcm nmpak aku paling mude rite?? hahhahahaha...
dari kiri aku, angah, alin, aida & ain.. ain.. Lia jek xde.. dorg sume nih rakan baik mase kt sek dorg ar kot.. aku kenal dorg pun sem ke 3 ke 4.. mcm tu r.. aku senang masyuk ngn sesape.. so.. aku pun join ar dorg.. dulu aku rapat gler ngn alin.. adik kesayangan katekan.. now.. dh dok jauh & berasingan serta berkomitmen yg besar agak berenggangan gak.. tapi still cntct until now.. dulu & sekarang mulut aku sgt jahat.. hahahah.. nampak jek baik2.. heheheh..
hangout ngn dorg terase diri masih mude.. ain dah kawen.. lia afta dat.. pasni aku ker?? insyaallah.. dan sure diikuti aida/alin and angah.. angah nih klu bukak tudung sebijik mcm muke karena cerite "sekar" heheheh.. malam tuh, kami nak bergambar.. aku pun memasang ar timer.. pastu ttbe ade 2org brother tuh dgn baik hati nak tolg tgkapkan.. ktorg pun on r.. den.. dah sudah tuh die dok ngn ngorat angah.. ceh~~ ade udang di sebalik mee.. huh.. ayat pertama "yang nig sapa nama?? (sambil menunjuk ke arah angah) lantas aku menjawab.. name dier KARENA bang.. and angah pun a'ahkan jek... hahahah.. at de end angah cakap "saya dah bertunang ar bang" hahahaha.. melepas r abang tuh... heheh

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com