Tuesday, December 1, 2009

:: 5D4N ::

biler sebut 5D4N sure sume igt aku p cuti2 malaysia yg sgt menggembirakan.. tapi hakikatnyer aku hanyer berkampung untuk menghabiskan mase2 aku di rumah sahaja.. xdapat bayangkan aku tanpa kemana2.. balik kmpg sehari jek.. lebihnyer?? berehat sebentar bersama kitkat.. biler dok di umah baru aku merasakan nikmatnyer berehat di rumah.. ade r aku kua berdating sat.. tapi xla lame maner.. menghabiskan masa bersama syg & keluarga di rumah.. indahnyer..

-----
Sabtu menghabiskan mase di rumah.. terse bosan.. msg salina ajak kua.. aku kuar ke Sunway Pyramid.. menghabiskan mase2 kami yg xtau hala tuju.. hahaha.. sally shopping byk siott.. aku?? dh xtau nak beli ape.. nak beli btg hantaran?? mcm xberminat lagi.. so.. aku pun menemankan sally je r.. Sally banje makan.. Laksa Shake..





Bermovie di TGV Sunway Pyramid... cite yg xbrape nak best.. "senario" thanx to Lia cuz tolong bookedkan ticket & xpayah beratur panjang utk dptkan ticket.. hehehe.. klu x.. mampos kempunan aku nak tgk wayang sbb rmi yg beratur.. tension siot kene beratur panjang demi mendapatkan 2 tiket.. pas beli tiket makan di SUBWAY.. sedap giler tuna dier.. rase nak makan lgi beb... huh~~

bersama dier mencari SENG HENG.. nak beli kelengkapan rumah kami sket.. ceh~~.. hahaha.. xsabar betul.. b4 balik kami singgah di stadium nak tgk go-kart.. malangnyer dh setel.. tp sempat tgk sekejap.. sgt bahagia berdua.. berdua lebih baik!!!
-------------------------------------------------------

~LuRve PriNceSs~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com