Wednesday, November 25, 2009

:: letih larh kalau hari2 mcm nih ::

26 NoV 2009
aaaaaa
"untie suh call dier balik!! U.R.G.E.N.T...
hurm... pagi2 masok ofis dpt pesanan ringkas.. belum sempat nak letak beg pun lg.. duduk apetah lg.. wut should i do?? argghhhh tensionnyer... esok nak raye.. tp arini xdpt cuti.. alot of work.. melimpah ruah nih dtg bergolek2.. amik kau!!.. asyik dok berFB & berBLOGing jek last week.. diz week nah!! rasekan aku.. hahhahah..
ape yg aku mampu.. tersengeh.. tersenyum mcm kerang busuk.. agaknyer kerang pun lagi wangi dari nih.. memandangkan isnin & selase aku nak cuti.. so... aku pun wt ar keje sebaik yg mgkin.. tapi~~ penat sgt2.. direct.. no PeRsoNaL neTwoRking!! arghhhhhhhhhhhhh.. pecah otak klu macam nih..
sementare bos xmasok lg nih.. better aku melepaskan ketensionan aku nih.. rase nak menjerit!!!!

task semalam sgt2 mencabar.. duduk wat payment.. "rosyah" (uncle panggil)
masok bilik die.. bla~bla~bla~ sambg wt keje yg terbengkalai tuh.. "rosyah" (uncle panggil lagi)
masok lagi.. bla~bla~bla~.. benti keje yg td wt keje yg len lak.. arghhhh~ tension!!!
aku xsuke org yg dok panggil2 nih.. bg ar keje terus..

dah ar malas nak cakp..

~LuRve PriNceSs~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com