Wednesday, November 11, 2009

:: last memories 07 Nov 2009 ::

best giler hari itu!! mY ex-Boss not Boyfrend ok.. hehehe.. Mr Erwan & Mr KamaL.. sangat sporting.. mule2 aku mcm malas ar nk follow dorg kuar.. yela.. aku ciankan my dear sbb nk hangout ngn kaum sejenis asyik aku dok menyelit jek..

petang tuh, rest2 & dok melayan lap top.. sesi mengedit picca!! sbb dalam hati mmg malas nk ikot syg.. tapi hati nih berat sgt soh dok ikot.. aku pun dok msg chubb

me :: kak, ko ikot dorg x mlam nih??
chubb :: pegi maner?? madi xcakap pape pun.. lagpun malam nih nk g umh makcik aku kt meru..
me :: owhh~~ klu mcmtuh aku mlas gak ar nk ikot klu ko x ikot..
bersurai....

aku pun lagi ar membaring2kan diri.. menyolekkan diri aku.. den dapt call dri CHENTA
D :: b, jom g dinner kt istana hotel...
me :: siyes?? biler?? ngn sape lagi??
D :: ye syg.. jom.. g siap..
me :: orait~~
(dalam hati nak dok pki baju dress jek.. ttbe terdgr lagu aril my phone was ringing.. owh... chubb call me..)

chubb :: weh.. botak de call ko x??
me :: ade.. tgh siap ar nih..
chubb :: majlis formal.. pki BATIK!!
me :: whut?? aku mane de baju batik.. g mane sih??
chubb :: kain batik ade r..
hahahhahaahahaha...
chubb :: cepat ar.. aku pakai baju kurung je r..
me :: wut can i do.. pki je r..
(dlm hati aku nk bwk spare baju dah nih..)
tuttutututtututu~~ talian di matikan .. (skema gler)

my phne ringging again!!
chubb :: weh.. ape kate bawak baju spare.. nnti mane tau dorg nk g karaoke ke kan.. xkan nk pki baju kurung jek..
me :: hahahaha.. aku mmg dah bwk dah...
chubb :: babi ar ko.. bukan nk bgtau..
conversation end..

berkumpul di rumah bujang.. en wan lambat giler spai.. benci den.. tapi majlis start kul 8 xpe kot.. PAK LAH nak dtg.. tuh yg excited tuh.. hehehe...

di HOTEL ISATANA..
kami pergi naik 2 kereta.. aku & syg nek kete en wan bersama en kamal..kami spai awal.. sbb ikot jalan berbayar.. hehe... spai dok melangok tggu 1 kete lagi.. sume laki kecuali aku & chubb..
PAK LAH dah spai.. kami pun makan.. sedihnyer alahai.. perut lapar giler.. makanan hotel.. tau je larhkan.. 1, 1 sampai dulu.. tension.. aku xtgglkan 1 pun sisa2 makanan yg diberi.. sbb kebulur..gamba makanan xleh nk updated b'coz picca kt syg..

afta berHOTELan.. kami ke karaoke.. erm.. xtau lak ktner.. yg tau area2 BB.. hurmm.. hehe
haa.. nih yg nak story nih.. mmg best giler ar berkaraoke di sane.. sure sape pergi & xkan pergi lagi.. hahhaha.. gurau jek.. yg pastinyer pasni aku akan sentiase bersama ngn si dia.. hahahhaha..
shuhhhhhh~~.. aku xsuke menyanyi sbb suare aku xsedap..jujur weh.. piccing lari.. hahahha..tapi aku suker berdancing!! tapi pergerakan aku terbatas.. cuz syg xsuke pmpn terkinje2.. tensionyer.. terpakse hipokrit.. tapi bile tgk abg her dancing ngn pinggul yg pergh.. wa cakap sama lu...hahhaha.. sgt heppening tau!! hehe

kami enjoy giler!! aku gabungkan sume orang..

crazy in Love!! kami ber3 mmg tgh gilerbercinte.. aik?? en wan pun same ker?? hahahaha

lagu :: seiring sejalan :: aku tukang joget jek.. hehe

ternyata mmg kenangan yang sgt terindah.. susah untuk aku lupekan zaman remajaku..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com