Monday, November 9, 2009

:: 10 nov 2009 ::

Dear Diary,

another 7 months

huh... agak berdebar gak ar.. tapi.. sesungguhnyer terlalu banyak bende yg dah jadi.. aku memang xmampu nk melawan takdir.. tapi itulah hakikatnyer~~ uwaa~~uwaa~~
last week.. hangout bersama lagi.. aku seakan terpikir.. sampai biler aku asyik nk memfollow si dia bersama2 teman2nyer.. kesianyer kt syg.. tapi.. aku xmampu untuk lalui semua tuh.. hati aku dah terlalu kecewa dgn insan bernama lelaki.. aku cube untuk jd yg terbaik untuk syg.. tapi cian syg.. knpe r perasaan aku nih sukar untuk menerima?? adakah aku yang terlalu cemburu??

hanya tinggal 7 bulan lagi wehhh.. aku akan jd milik kamoo dear.. tapi mampukah aku?? adakah aku ini dah benar2 bersedia?? ampukah aku??

arini hati aku di uji lagi... kesetiaan aku terkawal lagi.. sbbkan kesibukan dear, wt aku jd tertekan.. selalu menyendiri.. terasa hidup bagai x bermakne.. ooo... my dear.. berikan aku sedikit waktu utk bersamamu syg..

3tahun... waktu yg terlalu lame utk berdiri dan hidup dlm dunia 'bercouple'.. percintaan?? sgt indah.. sgt bahagia.. memori?? tercipta utkku.. mungkin aku pernah kecewa dgn sebuah percintaan yg bertahun lamanya.. 3tahun.. bersama.. lalui kehidupan yg terlalu sukar.. tapi bukan cinta yg sekarang.. terlalu bahagia.... kebahagian mmg utk aku..

aku cube utk terus mencintainya selagi termampu.. cume 1 yg aku pinta, kejujuran & kesetiaan... thanks syg utk kasih syg itu... aku menghargainya..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com