Wednesday, October 21, 2009

:: Perpisahan Jalan Terakhir?? ::

aku dok layan f.b bcoz of my bos xde.. so.. merdeka r today.. asyik sgt melayan.. aku terpandang satu gambo tuh..erm.. seram sejuk aku tgk.. knpe ek?? sedih ar sebuah perkahwinan tuh berakhir dgn sebuah perpisahan.. arini my fwenz declare jd ibu tunggal.. now akak tu pulak.. nape ek?? kekadang aku terpikir kehadiran sebuah cinta tidak cukup ke untuk membuatkan keluarga tuh bahagia?? ataupun manusia tuh memang cepat berubah..yelah.. bak kata pepatah..

pepatah 1:
"bercinta tuh semua indah.. ape jek yang kite buat semua xkisah.. tutup jek mata tuh.. tp bile dah benci.. semua xkene..
♥ "hang nih, cubelah pki yg elok2 sket.. xselere sy tgk.. "( tu alasan ar tuh)
♥ "ko nih reti masak ke x?? masin betul.. bek aku makan kt luar ar.."(baru kawen syg..now?)

pepatah 2:
"sebelum kawen jalan berpimpin tgn sampai xmahu lepas.. sudah ank sepuluh bini sebatu di belakang xamik kisah.."
♥ nih ar dier manusia zaman skg..
♥ aku pun xtau boz aku xalami lg kehidupan berumah tangga..

tapi bagi aku.. aku puji 1 of my fwenz.. sgt bagus..tabah menghadapi cabaran.. xkisah pun sbb laki dier wat hal.. wtpe nk sebuk2 terhegeh2.. tabah ye kawan2ku.. semoga hari2 yang mendatang lebih baik dari sebelum nih..



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com