Wednesday, October 21, 2009

:: hangout ::

Malam td 21 oct 2009 hari bersejarah buat eina..Hopefully ko setabah yang aku sangka.. aku, akak, ayu, tinie, eina & miesah hangout sesame.. biase r kalau dah jumpe kengkawan kate kuar kejap..lame jadinya.. janji melayu 830pm..aku gerak amik akak den terus g umah tinie.. tggu ayu.. spai dlam 9++ pm..gerak ke Subang FoodCourt Corner.. ceh..pepandai jek aku buh nama.. yang aku tau food court.. area :: Bandar Sunway - Subang :: sampai2.. dok lepak.. biase r cite2 kosong.. gelak sane gelak sini.. topic utama.. no topic.. juz lepakz utk ketenangan.. sbb windu kat dorng.. tgh2 sembang ade 1 guard nih dok tegor ayu.. & cara cakap mcm dah biase ngn ayu.. ayu mmg slalu lepak situ.. bosan~ ignore..

so.. mcm biase dok posing memosing..klu dah tiniekan?? hahahaha.. tapi sian tinie slalu kene bahan..mule2 dier tangkap picca kami.. bile time dier kami buat bodow jerk.. hahahahahaha..bengng giler tinie.. ala.. aku tau ko xmakan hatikan..kami juz gurau2 jek..




pastu tgh sembang2 lagi..bla~bla~bla~ terdgr suare orang bising2 dok tego guard td.. "wahhh~~~pandai ha u lukis.. u lukis gamba wife u meh??" huh wut?? kami pun menoleh..
Ya Rabbi!!! rupenyer dier lukis gamba ayu.. ayu dah pucat dah nih.. loye2 pun ade.. kami gelak..tapi xsuke r guard tuh macm tuh.. ayu kate guard tuh dah kawen.. OmG!!!! xsukenyer aku... dari jauh pun leh tau dier dok lukis picca ayu.. bcoz of.. nampak jelas rambut ayu.. shit!!!

nih ar guard babi tuh.. xrespect langsung.. aku zoomkan biar jelas..
lukisan dah ar burok.. eieiiiyerk..


pastu kami buat bodo.. bercerita..bla~bla~.. gelak.. lg bayk gelak dari bercakap..tulah habit kami..mane x gemok.. oppssss.. aku larh..hahahahaha..pastu kami pun nk berposing ar bg semua masok.. nak pki timer.. last2.. guard tuh offer diri nk tgkapkan.. akak mengamuk..ckap "xpayah!!!" pastu kitorg dah nek meluat.. wat bodoh jew.. akak tukang setting.. at de end dier leh plak wt mcmnih.. mcm sial.. gmba kami xde..picca dier besar kat depan tuh...lawak2..hehehe



tenyata lately byk sgt kenangan ngn kengkawan.. nak lepaskan & bine komitment baru rase macam takut ar pulak kan.. kalau aku dah kawen, dapat ke nk lepak2 mcmtuh lagi?? haii.. entahlarh.. yang pasti bila hangout ngn kengkawan terase hepy sgt2.. dari kecik spai skg.. hopefully kenangan tuh xkan padam..


♥ friendship forever ♥





0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com