Sunday, October 24, 2010

:: Tanya sama Hati ::

Entry kali ini aku nak bertanya sendiri dalam hati ini apa yang tersirat sebenarnya... sebenarnya tak memahami malah buat2 xreti.. andai benar hati ini terluka... kenapa xcube untuk cari kebahagiaan.. kebahagian bukan mudah nak cari... sukar malah hanya insan yang bertuah je akan menemui kebahagian dalam hidupnya...

untuk entah keberapa kali aku bertanya pada hati ini... kenapa kau biarkan org lain sakiti hatimu?? tahu tak betapa sakitnya bila ia terguris apatah lagi terluka...

cube mencari kedamaian dalam kehidupan atau pun pergi jauh2 tgglkan tempat ini... itu lari dari masalah sebenarnya... mengingati kata2 seorg insan
"jahat sangat ke saya nih spai msti tulis entry mcmtu"
- x... awak xjahat... tapi dalam diam aku dh melukai hati kecil ini.. hati yg benar2 mencintai
awak...

realiti sebuah kehidupan.. bila kita mula mencintai seseorang itu... masa itulah hati kita akan di lukai... fakta atau auta... ataupun orang yang KURANG baik bakal dipertemukan dgn orang yg baik.. aku kategori baik atau sebaliknya... kekdang terpikir dalam hati... kenapa kita yg setia ini xprnah dibalas dgn kesetiaan?? kenapa perlu ada insan lain?? ini adalah fakta bukan utk si-DIA jika terbaca artikel ini...

dan xtau nk tulis apa... sbb hati aku benar2 terguris... utk kali keberapa perlu memaafkan & terus memaafkan??








0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com