Wednesday, July 21, 2010

:: Si Lalang bersama Si Tupai, Si Murai & Si Gagak ::

fuhhh.... bukan yah fuhh yg kat tv yg awal mengacarakan tuh.. nih kire mengeluhla... erm... arini bengangla bile dgr statement yg xbape nak bagus sgt tuh... story tentang si tupai, si gagak & si murai bersama si Lalang... geram bukan jeles or whutelse.. tp si lalang nih xsedar diri.. kire utk aku nih "baik" sgtla.. xmintak pape pun kat die.. I now pasal life die.. tp bukan xnak tolong bile die susah.. juz nk die sedar yg die tuh mmg dh xberkemampuan hidup dlm keadaan yg mampu.. xpyh nak berlagak... aisey.. malas la nak kecoh2 nih.. tp geram bile org perasan yg kite nih amik tau pasal 3 si T.G.M!!! jgn nak perasanla.. konon2 korunk punye life tuh bagus sgt.. ala... tgk pun aku tau.. stakat ko kua balik malam2.. tuh jerk?? meh cni pekene ngn aku... mulut aku mmg tgh sabo nih... aku pun xtaula... biala... si lalang bersama si T.G.M!!!




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com