Tuesday, July 6, 2010

:: ketenangan ::

06 July 2010
semalam xdapat tidow... berjaga & memikirkan kemana arah yg patut di tuju utk membawe diri... dii sebabkan tiada gaji lagi... aku pun xtau mana arah tuju aku... akhirnya aku ke bukit cerakah & dudk kat ctu menenangkan diri... alone ~~ can't imagine how can i solve my problem alone!!!
at de end I type msg i text kat die i said :
"ape yang xkene dlm hubungan kite??"
die reply "kenape?? dah rase ke penghujungnyer kew??"
terus mencurah2 airmata ini... seb bek xbanjir kete!!!
at last aku g direct jumpe die sbb aku xnak hub aku terus tergantung... andai itu keputusan aku kene akur....
masalah setel gak akhirnye... walaupun mule2 hati agak berat nak dgr penjelasan... at de end~~ i accept de reason!!... aku bukanla owg yg kejam sgt terus nak menghukum owang... pendek kate klu hati masih syg.. ape pun sume Ok jek... hehe... tapi hakikatnyer ape yg syg ckp mmg betul.. bukan I cube bukak Privacy dier... tapi meragukan... pape pun... B minx maaf byk2 sbb b slalu ceroboh privacy syg... bukan cemburu tapi xsuke di tipu... syg... i'm sorry k!!!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com