Sunday, July 4, 2010

:: Bahang Perpisahan ::

hati aku perit skali lagi... entahla.. lately terase bahang itu semakin menghampiri.. tat kala mencecah tahun ke-4 sure hati jadi gundah gulane dlm perhubungan... aku semakin jd tertekan dek perangai die yg menduakan aku dlm diam.. wlu xsediam mane pun tapi aku tau die ade utk perempuan lain..

sabtu - 03 July 2010
" Zura, kenape diam?
wtpe tu??"

tet..tet.. msg spai kepada aku.. nama aku bukan zura... ok!! aku forwad balik & jawapan die
"?"

aku reply " check kt sent item"

jwapan die " sowie syg.. pojie bla..bla..bla.. "

kenape perlu menipu?? bile aku mendiamkan diri tau takut.. hati aku after tuh?? semakin membenci dgn sikap kepura-puraan die.. aku dh pernah lalui semua nih.. again~~ jd lagi...
ooowhh my dear... I noe aLL about you.. u menipu ke u jujur ke.. I noe everything!! dunt lie me.. again~ and again...

My dearest Diary... luahan ini bukan bererti utk memberitahu semua org.. tp pada siape aku nak ajukan?? luahkan?? DIE?? OF COZ DH BERUBAH 110%.. mane lagi aku nak meluahkan etape keciwenye aku dlm kehidupan sekarang ini?? aku menyayangi die sepenuh hati aku.. tapi balasan yg aku dpt?? kenape?? aku xlayak utk di cintai ke??

ahad - 04 July 2010
aku & dia bukan sebumbung.. ape die buat semua aku xtau.. owh~~ sedihnye aku bile memikirkan die bermsg ngn pmpn lain.. dlm hubungan x perlu ade yg lain.. kenape?? bosan?? ape gunenye aku?? Bosan?? knpe perlu begitu.. i need to go... far away~~ jauh dr hidup die.. bia die tau betape menderitanya aku bile die wat aku mcmtuh... owhhh~~ syg... aku xperlukan org lain syg... yakinkanla aku bahawe hanya aku yg bertahta di hati!! utk keberapa kali aku pun xtau...

ape yg aku mampu katekan jika die tidak berubah BAHANG PERPISAHAN itu semakin menghampiri... sama ada die yg mulekan dulu atau aku yg akan berubah.. semua tuh bergantung dengan keadaan... berubahla sebelum hati ini berubah...



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com