Friday, June 18, 2010

:: GenTinG ::







Percutian ke GENTING HIGHLANDS.. Best wooo!!! Latest updated.. My picca with my fwenz.. Yezza… first sampai di KL SENTRAL.. OMG!!! Tiket habis.. Yg ade tiket kul 3.. Kul 3 nak wat pe.. Dh xbest dah lainla klu nak balik esk weh.. Kami pun merancang untuk menaiki CAB.. RM25.00/person.. okla.. naik CAB rase cepat je sampai.. tapi ABG CAB tuh dh Mcm Haris fazilah la pulak.. S.E.N.G.A.L... hahahaha... seronok.. spai atas beli tiket outdoor RM44.00 so total dh jadi RM69.. not badla.. tapi tiket balik belum beli lg... hehe.. xpe2... pergi nek cabel car utk turun kebawah.. RM5/person.. 3 trip.. means RM 15.00 + tiket bas balik RM 5/person.. total semua Rm89.00 bolehla..
GAYATNYER!!!! aku time nek cabel car tuh.. xtaula nak kate mcmner.. hanyer tuhan je yg tahu.. bagaikan bertarung nyawa di zaman peperangan bagai menunggu saat kematian.. DAMN!!!


Sampai je kat atas tuh.. permainan first buaian.. hehe.. aku memejamkan mate sbb takut pening.. pun same gak mcm aku berada di dlm peperangan bertarung nyawa bagai.. hahaha.. soooo.. funny..


tapi best giler.. 2nd ktorg naik sampan.. fuhhh!!! tuh saat yg paling aku benci.. JANTUNGKU TERTINGGAL DI GENTING!!! hahahaha.. kelakar ar aku nih.. muke ganas... tp PENAKUT kot.. hahahhaha


after tuh aku naik go cart.. bestnyer... nih aku xtakot... hehe..
leke bermain tgk jam dh dekat kul 7.. gerak ke cabel car.. WOW!!!! ramai giler org.. hopefully sempatla spai ke bawah b4 kul 7.30.. sempat la..
tapi dh spai ke bukit jalil... yg klakanyer dok makan spai tertinggal train nek balik ke subang.. hahahaha.. spai kt sogo lepak2 memikirkan mcmner nak balik.. cian kt fizz sbb kene amik teksi...
pape pun sgt best!!!!!!!!!






0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com