Tuesday, December 15, 2009

:: ermmm ::

ntah untuk keberpa kali aku mengeluh arini.. knpe yeh.. entah ar.. aku xtau ape sebenarnyer yg aku ingini... sukar untuk aku menilai diri aku sendiri inikan orang lain.. menjaga hati dan perasaan sendiri adalah lagi tertekan dr menjaga hati dan perasaan orang lain.. mungkinkah aku in yang cerewet?? dear di hujani krje yg menimbun2... sampaikan mase untuk aku adalah terhad.. ataukah malas nak layan kerenah aku?? cian syg... selalu menjadi mangsa keadaan... letih melayan b.. kawan2.. semoge sayang tabah untuk mengharungi liku hidup.. orang boleh mengata kite.. tapi orang xkan boleh menghalang kite.. biar ar orang menabur fitnah.. yang pasti mereka2 itu adalah penyamun.. hahhaha..

~ LuRve pRinCesS ~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com