Thursday, November 19, 2009

:: perbezaan dulu & kini ::

Dulu & sekarang terlalu byk perbezaan.. betul kew?? hahahaha.. aku xreti nak comparekan.. korg comparekan ar ek.. sure korg gelakkan aku punyer.. aku mmg xboleh bla.. kenape itu aku?? mase dulu2.. hahahahaha.. berguling2 dh nih.. aku dpt pict nih dr 1 of my fwenz.. aku tag dier kt fb.. tah ar.. terse bagaikan xpercaye.. tp itulah hakikatnyer... hehhehe..
============

ini ar aku mase form 2.. i still remember about dat.. time tuh nk g cameron highlands.. tapi aku ade bf tau time nih.. bf aku dulu xhensem.. sesuai ar kot ngn aku yg xcantek nih.. time nih je r.. hahahahahahahahhahaha... betul ke nih aku?? cis..

aaaaa

walau ape pun.. aku dah x macm dulu lg dah.. now cantek dh kan??kan?? aku tnyer tunang aku.. dier kate dah cantek dh.. yang penting.. aku xpenah tunjuk lg pict nih.. klu dier tgk sure dier kutok aku punyer.. sbb aku slalu kutok dier.. hahahaha..

========

~LuRve PrinCesS~



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com