Thursday, November 19, 2009

:: ingin mencarut terase berdosa ::

as usually, today not to much work to do.. dok men blogger.. my fwenz bg keje kat i.. but sgt malas nak wt.. huhu.. apa mau jadi.. hahahha.. owh~~ back to de topic.. actually i have nothing to say.. but when i'm think a bout dat hati aku rase mcm nak marah.. mybe nih lebih kurang ngan posting aku bertajuk "kenapa hati kau busuk mcm bangkai" nih kemarahan yg lebih kurang ar.. tapi xlarh marah sgt.. aku nih orgnyer xla suke2 nak marah orang.. tapi bile orang suke MENGAIBKAN aku.. aku jd marah.. kenape larh ko x leh tgk aku senang?? sejak dari waktu & tika itu, aku cube utk xnak mengutok & mengata kau.. tapi.. kau buat aku utk jd mcmtuh balik.. ape lagi ar yang xkene ngn aku?? xcukup ke ko dah fitnah aku & menjaja cite pasal aku?? aku penat weh.. jgn spai aku wat ape yg aku postkan aritu.. "ubat utk org berdendam adalah balas dendam" aku xnak wat mcmtuh.. sbb aku tau, dendam aku akan terbalas klu aku bersungguh.. tolong ar weh... tapi aku rase aku memang benar & bijak utk membuat keputusan.. kebahagian bukan dtg sendiri.. kite yang kene cari.. ape pun aku xkan pandang ke belakang.. sebab aku suke tgk cite "jgn pandang belakang".. hehe.. ko igt aku xtau sume cite pasal ko ker?? aku tau.. tapi aku xgelakkan ko pun.. sbb aku simpati pada ko.. pada nasib ko..tapi ko kene ar terima sbb ko yg cipta semua tuh..
___
p/s: bg aku, jgn memandang rendah pd kemampuan orang.. jgn menghina serta mengata tentang orang..kita manusia biasa, orang ISLAM mesti menjaga diri kita sendiri.. biar orang respect kita jgn orang mengata kita.. yang penting berubah ar sebelum kau di ubahkan..-----


~ LuRve PrinCeSs ~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
template by suckmylolly.com