lame gler rasenye xupdate blog.. Hurm.. Bukan xnk.. Tp biasenye idea2 nk update tu bl kt ofiz.. Now kt ofiz dh kne block! Tensen sekejp bl pk MOTIF block tenet di ofiz.. Hurm.. Wutever lah!!
Nk cite pe ek? Hurm.. No ideala.. Td bace novel on9.. 'pergila air mata' ade 15 bab.. Sggp tu brpanaz dlm kete semate2 xsaba nk abezkn.. Huh! Lg tensen..
Lately sgt tensen ngn keje.. Xla byk mane.. Tp one by one pegi tgglkn aku..wut can i do? My best buddies.. Tingat kenangan brsama dorg.. Kengn yg xmgkn aku lupekn spai bl2..
Owh my diary! I have to go now.. Ngntok bangat! Gdnite!!
Tuesday, September 28, 2010
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:11 AM 0 comments
lame gler rasenye xupdate blog.. Hurm.. Bukan xnk.. Tp biasenye idea2 nk update tu bl kt ofiz.. Now kt ofiz dh kne block! Tensen sekejp bl pk MOTIF block tenet di ofiz.. Hurm.. Wutever lah!!
Nk cite pe ek? Hurm.. No ideala.. Td bace novel on9.. 'pergila air mata' ade 15 bab.. Sggp tu brpanaz dlm kete semate2 xsaba nk abezkn.. Huh! Lg tensen..
Lately sgt tensen ngn keje.. Xla byk mane.. Tp one by one pegi tgglkn aku..wut can i do? My best buddies.. Tingat kenangan brsama dorg.. Kengn yg xmgkn aku lupekn spai bl2..
Owh my diary! I have to go now.. Ngntok bangat! Gdnite!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:02 AM 0 comments
Saturday, September 18, 2010
:: Menangis Lagi ::
bila hati ini tidak lagi mampu untuk berkata kata... lalu air mata ini akan gugur menjadi peneman setiaku di kala aku keseorangan... semalam aku xdapat lelapkan mata... hati aku terlalu sakit dgn kiriman sms yang aku bace dari sumone untuk die.... hancur luluh hati aku... titisan air hujan di luar seperti tahu ape rase hati ini tatkala aku sdg berduka... kenapa manusia perlu ada sikap sebegitu... wajarkah ianya berlalu... wanita?? arghhh pemusnah!! aku jua wanita... tapi kenape aku xpnh musnahkan kebahagiaan orang??? jawab!!!! sepanjang malam aku menangisi melayan kelukaan hati ini... kenapa kebahagiaan aku tak pernah sebahagia orang lain... janji??? perlukah aku percaya lagi dgn janji yang die berikan??? aku xpnh nak salahkan wanita lain jika berlakunya kecurangan dalam hidup... tapi bile aku dh lalui semua ini.. aku tau semua slhnya... i have no idea nk tulis dh.. caw!!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 7:16 PM 0 comments
Thursday, September 2, 2010
:: letih tahap yg melampau ::
03.09.2010
baru balik dari keje kul 11.30pm on 02.09.10.. keluar seawal jam 8.o0am balik selewat2 nyew.. hurm~~ tapi xkaye2 gak sha... dgn staff yg byk benti dlm sekelip mate kerahan tenage di perlukan pada siape yg ade.. tapi ade sape kisah?? satu hari dok wat invoice.. arghhh penatnye... lately dii ofiz sgt bz... mcm kacau bilau... dgn bebudak yg benti berjadual... at de end sha yg tggl sorang2.. xpela... mgkin ini lah tkdir.. belajr dari kesilapan... malasla nak pk keje lain.. huhu...
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:18 AM 0 comments
Saturday, July 31, 2010
:: beraktiviti ::



Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 5:13 AM 0 comments
Thursday, July 29, 2010
:: Thanks sayang ::
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 11:36 PM 0 comments
Wednesday, July 28, 2010
Cian Posh!!!
28 Julai 2010

Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 8:12 PM 0 comments
Wednesday, July 21, 2010
:: Si Lalang bersama Si Tupai, Si Murai & Si Gagak ::
fuhhh.... bukan yah fuhh yg kat tv yg awal mengacarakan tuh.. nih kire mengeluhla... erm... arini bengangla bile dgr statement yg xbape nak bagus sgt tuh... story tentang si tupai, si gagak & si murai bersama si Lalang... geram bukan jeles or whutelse.. tp si lalang nih xsedar diri.. kire utk aku nih "baik" sgtla.. xmintak pape pun kat die.. I now pasal life die.. tp bukan xnak tolong bile die susah.. juz nk die sedar yg die tuh mmg dh xberkemampuan hidup dlm keadaan yg mampu.. xpyh nak berlagak... aisey.. malas la nak kecoh2 nih.. tp geram bile org perasan yg kite nih amik tau pasal 3 si T.G.M!!! jgn nak perasanla.. konon2 korunk punye life tuh bagus sgt.. ala... tgk pun aku tau.. stakat ko kua balik malam2.. tuh jerk?? meh cni pekene ngn aku... mulut aku mmg tgh sabo nih... aku pun xtaula... biala... si lalang bersama si T.G.M!!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 11:25 PM 0 comments
Sunday, July 18, 2010
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 8:43 PM 0 comments
:: weekend & my angan2 ::

** 3rd step **

The end ** yezza... jd la baju Dress In Evening day!! ** hahaahaha
Pape pun... tahniah utk aku kerane berjaye menyiapkan baju nih sehingga menjadi baju.. sbb.. b4 nih slalu buat stgh jalan jerk... dh setengah jalan... of coz la xjadi... pasni pk idea plak nak wt baju ape.. nak cari side income... nak kawen nih... kih~kih~kih~
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 6:48 AM 0 comments
Saturday, July 17, 2010
:: Rindu ::
hari ke2 without syg~~ mcm2 perasaan ade.. risau.. gelisah.. and most important things.. R.I.N.D.U!!! ahahah... gatal~~ tapi tula yg aku rase.. nak caLL slalu xleh.. dh kene sound.. ape lg yg harus aku buat bile berjauhan nih.. dh xleh bermanje.. esk xleh g pasar same2 dh.. ermmm~~ today habiskan mase dok umah.. dh di kuarantinkan.. xpela.. atleast weekend aku ariini di rumah & get ready utk keje ari isnin.. my mind better den yesterday kowt.. xla berat sgt rasenye nak menanggung.. ari2 pk pasal keje leh jd gyLer.. I nak cari keje bawu syg giLer ngn ape yg aku adew now.. pape pun erm!!!! juz menanti kepulangan syg esok & esok lagi... "pulangla oh sygku...." ceh~~
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:07 AM 0 comments
Friday, July 16, 2010
kenangan
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:30 AM 0 comments
Thursday, July 15, 2010
:: SLamaT JaLan Dear .... ::
16 july 2010
Tadi 15 July 2010 I pegi hantar my dear kat stesen bus... My Dear nak balik kampung kuantan... kami dah ade kat ctu dr kul 10 berhenti makan jap.. pastu dh la nasi lambat sampai.. at de end dear canceL kan makanan sebab he tod bas dh sampai.. I juz minum jek cuz td I dh buke pose eif my ofiz mate kt MCD SS15 Subang jaya... pegi kat tempat bas.. tggu around half and hour la gak.. den spaila sani express.. bile bas spai jek hati ttbe jd sayu.. ceh~~ adengan filem melayu dh nak bermule kew?? ceh~~ tggu my dear loading beg jap pastu pe kene sebatang Malboro merah.. ermm... " taking care... drive carefully" patutnye aku yg ckp kat die... "taking care!! & dun noty2 bile kt kampg tuh... risau sebenarnyer.. tp stiLL maintain!!
syg : ok.. ok.. drive carefully!!
sambil tangan bersalam & ttbe syg tarik kepale kiss my dahi... ouch~ ouch~
pape pun i'm gonna miz u babe.. wlupun utk seketika tp still gak terase berjauhan!! syg jgn risau.. I tau nak jage diri I nih k!! pape pun.. semoge selamat spai... ~aMiN~


Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:42 AM 0 comments
Tuesday, July 13, 2010
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 7:56 PM 0 comments
Monday, July 12, 2010
13 JuLy 2010
Finally... he's gone!! eRrm~~ salah aku kah?? semalam aku dpt berite yg die pun akan pergi.. i dun noe y.. but its make me sgt terluke!! damn!!! 1 bad news again.. kenapa setiap pertemuan itu akan berakhir dgn sebuah perpisahan?? knpe pertemuan itu x di teruskan jew?? my mood totaly down rite now.. how to handle my seLf for be a gud person???
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 7:50 AM 0 comments
Friday, July 9, 2010
:: Head Of Department Meeting ::
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 10:38 PM 0 comments
Thursday, July 8, 2010
:: Noktah Sebuah Pertemuan Berakhir di Sini ::

Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 3:07 AM 0 comments
Wednesday, July 7, 2010
:: Oh!! Farah Umairah ::
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:23 PM 0 comments
Tuesday, July 6, 2010
:: Congrates!!! ::
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 3:39 PM 0 comments
:: ketenangan ::
06 July 2010
semalam xdapat tidow... berjaga & memikirkan kemana arah yg patut di tuju utk membawe diri... dii sebabkan tiada gaji lagi... aku pun xtau mana arah tuju aku... akhirnya aku ke bukit cerakah & dudk kat ctu menenangkan diri... alone ~~ can't imagine how can i solve my problem alone!!!
at de end I type msg i text kat die i said :
"ape yang xkene dlm hubungan kite??"
die reply "kenape?? dah rase ke penghujungnyer kew??"
terus mencurah2 airmata ini... seb bek xbanjir kete!!!
at last aku g direct jumpe die sbb aku xnak hub aku terus tergantung... andai itu keputusan aku kene akur....
masalah setel gak akhirnye... walaupun mule2 hati agak berat nak dgr penjelasan... at de end~~ i accept de reason!!... aku bukanla owg yg kejam sgt terus nak menghukum owang... pendek kate klu hati masih syg.. ape pun sume Ok jek... hehe... tapi hakikatnyer ape yg syg ckp mmg betul.. bukan I cube bukak Privacy dier... tapi meragukan... pape pun... B minx maaf byk2 sbb b slalu ceroboh privacy syg... bukan cemburu tapi xsuke di tipu... syg... i'm sorry k!!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 3:53 AM 0 comments














