Saturday, November 24, 2012
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 3:44 AM 0 comments
Saturday, July 28, 2012
Monday, November 8, 2010
Berbeskal day 2... Versi 2










Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 7:32 PM 0 comments
HaPpyLy~





Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 7:23 PM 0 comments
Sunday, October 24, 2010
:: Tanya sama Hati ::
Entry kali ini aku nak bertanya sendiri dalam hati ini apa yang tersirat sebenarnya... sebenarnya tak memahami malah buat2 xreti.. andai benar hati ini terluka... kenapa xcube untuk cari kebahagiaan.. kebahagian bukan mudah nak cari... sukar malah hanya insan yang bertuah je akan menemui kebahagian dalam hidupnya...
untuk entah keberapa kali aku bertanya pada hati ini... kenapa kau biarkan org lain sakiti hatimu?? tahu tak betapa sakitnya bila ia terguris apatah lagi terluka...
cube mencari kedamaian dalam kehidupan atau pun pergi jauh2 tgglkan tempat ini... itu lari dari masalah sebenarnya... mengingati kata2 seorg insan
"jahat sangat ke saya nih spai msti tulis entry mcmtu"
- x... awak xjahat... tapi dalam diam aku dh melukai hati kecil ini.. hati yg benar2 mencintai
awak...
realiti sebuah kehidupan.. bila kita mula mencintai seseorang itu... masa itulah hati kita akan di lukai... fakta atau auta... ataupun orang yang KURANG baik bakal dipertemukan dgn orang yg baik.. aku kategori baik atau sebaliknya... kekdang terpikir dalam hati... kenapa kita yg setia ini xprnah dibalas dgn kesetiaan?? kenapa perlu ada insan lain?? ini adalah fakta bukan utk si-DIA jika terbaca artikel ini...
dan xtau nk tulis apa... sbb hati aku benar2 terguris... utk kali keberapa perlu memaafkan & terus memaafkan??
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 7:59 AM 0 comments
Friday, October 22, 2010
:: aPa KaTa HaTi ::
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 5:27 PM 0 comments
Saturday, October 16, 2010
perginya seorang sahabat
R.u.f.f.a
tidak pernah langsung terpikir akan menjadi rapat seperti ini.. jua tidak pernah terpikir lgsg akan memiliki kenangan yang sgt terindah bersama mereka.. itulah detik permulaan di mana aku kembali bertugas di MATANG LOGISTICS semula.. kegembiraan tercipta bersama.. tatkala itu tiada siapa dpt menghalang persahabatan antara kami... di mana sahaja bersama.. rahsia di kongsi bersama.. tapi akhirnya sorang semi seorg pergi meninggalkan semua kenangan itu... kalau boleh nak terus bersama... bile mengenangkan kenangan itu lantas airmata ini terus mengalir bermula dengan rintihan titisan embun akhirnya ia jatuh hingga tidak tahu bila ianya akan berhenti...
Terima kasih di atas kenangan itu!!
Ruffa dalam kenangan.... abadi selamanya... walaupun ruffa xpernah dibubarkan tapi ianya akan tetap berakhir... terakhir meninggalkam ruffa adalah aku... menanggung derita lara seorang diri... menahan segala kesedihan... uwaaa~uwaa~uwaa~ untuk terakhir kalinya ruffa abadi dalam ingatan....
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 11:55 PM 0 comments
Tuesday, September 28, 2010
lame gler rasenye xupdate blog.. Hurm.. Bukan xnk.. Tp biasenye idea2 nk update tu bl kt ofiz.. Now kt ofiz dh kne block! Tensen sekejp bl pk MOTIF block tenet di ofiz.. Hurm.. Wutever lah!!
Nk cite pe ek? Hurm.. No ideala.. Td bace novel on9.. 'pergila air mata' ade 15 bab.. Sggp tu brpanaz dlm kete semate2 xsaba nk abezkn.. Huh! Lg tensen..
Lately sgt tensen ngn keje.. Xla byk mane.. Tp one by one pegi tgglkn aku..wut can i do? My best buddies.. Tingat kenangan brsama dorg.. Kengn yg xmgkn aku lupekn spai bl2..
Owh my diary! I have to go now.. Ngntok bangat! Gdnite!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:11 AM 0 comments
lame gler rasenye xupdate blog.. Hurm.. Bukan xnk.. Tp biasenye idea2 nk update tu bl kt ofiz.. Now kt ofiz dh kne block! Tensen sekejp bl pk MOTIF block tenet di ofiz.. Hurm.. Wutever lah!!
Nk cite pe ek? Hurm.. No ideala.. Td bace novel on9.. 'pergila air mata' ade 15 bab.. Sggp tu brpanaz dlm kete semate2 xsaba nk abezkn.. Huh! Lg tensen..
Lately sgt tensen ngn keje.. Xla byk mane.. Tp one by one pegi tgglkn aku..wut can i do? My best buddies.. Tingat kenangan brsama dorg.. Kengn yg xmgkn aku lupekn spai bl2..
Owh my diary! I have to go now.. Ngntok bangat! Gdnite!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:02 AM 0 comments
Saturday, September 18, 2010
:: Menangis Lagi ::
bila hati ini tidak lagi mampu untuk berkata kata... lalu air mata ini akan gugur menjadi peneman setiaku di kala aku keseorangan... semalam aku xdapat lelapkan mata... hati aku terlalu sakit dgn kiriman sms yang aku bace dari sumone untuk die.... hancur luluh hati aku... titisan air hujan di luar seperti tahu ape rase hati ini tatkala aku sdg berduka... kenapa manusia perlu ada sikap sebegitu... wajarkah ianya berlalu... wanita?? arghhh pemusnah!! aku jua wanita... tapi kenape aku xpnh musnahkan kebahagiaan orang??? jawab!!!! sepanjang malam aku menangisi melayan kelukaan hati ini... kenapa kebahagiaan aku tak pernah sebahagia orang lain... janji??? perlukah aku percaya lagi dgn janji yang die berikan??? aku xpnh nak salahkan wanita lain jika berlakunya kecurangan dalam hidup... tapi bile aku dh lalui semua ini.. aku tau semua slhnya... i have no idea nk tulis dh.. caw!!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 7:16 PM 0 comments
Thursday, September 2, 2010
:: letih tahap yg melampau ::
03.09.2010
baru balik dari keje kul 11.30pm on 02.09.10.. keluar seawal jam 8.o0am balik selewat2 nyew.. hurm~~ tapi xkaye2 gak sha... dgn staff yg byk benti dlm sekelip mate kerahan tenage di perlukan pada siape yg ade.. tapi ade sape kisah?? satu hari dok wat invoice.. arghhh penatnye... lately dii ofiz sgt bz... mcm kacau bilau... dgn bebudak yg benti berjadual... at de end sha yg tggl sorang2.. xpela... mgkin ini lah tkdir.. belajr dari kesilapan... malasla nak pk keje lain.. huhu...
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:18 AM 0 comments
Saturday, July 31, 2010
:: beraktiviti ::



Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 5:13 AM 0 comments
Thursday, July 29, 2010
:: Thanks sayang ::
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 11:36 PM 0 comments
Wednesday, July 28, 2010
Cian Posh!!!
28 Julai 2010

Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 8:12 PM 0 comments
Wednesday, July 21, 2010
:: Si Lalang bersama Si Tupai, Si Murai & Si Gagak ::
fuhhh.... bukan yah fuhh yg kat tv yg awal mengacarakan tuh.. nih kire mengeluhla... erm... arini bengangla bile dgr statement yg xbape nak bagus sgt tuh... story tentang si tupai, si gagak & si murai bersama si Lalang... geram bukan jeles or whutelse.. tp si lalang nih xsedar diri.. kire utk aku nih "baik" sgtla.. xmintak pape pun kat die.. I now pasal life die.. tp bukan xnak tolong bile die susah.. juz nk die sedar yg die tuh mmg dh xberkemampuan hidup dlm keadaan yg mampu.. xpyh nak berlagak... aisey.. malas la nak kecoh2 nih.. tp geram bile org perasan yg kite nih amik tau pasal 3 si T.G.M!!! jgn nak perasanla.. konon2 korunk punye life tuh bagus sgt.. ala... tgk pun aku tau.. stakat ko kua balik malam2.. tuh jerk?? meh cni pekene ngn aku... mulut aku mmg tgh sabo nih... aku pun xtaula... biala... si lalang bersama si T.G.M!!!
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 11:25 PM 0 comments
Sunday, July 18, 2010
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 8:43 PM 0 comments
:: weekend & my angan2 ::

** 3rd step **

The end ** yezza... jd la baju Dress In Evening day!! ** hahaahaha
Pape pun... tahniah utk aku kerane berjaye menyiapkan baju nih sehingga menjadi baju.. sbb.. b4 nih slalu buat stgh jalan jerk... dh setengah jalan... of coz la xjadi... pasni pk idea plak nak wt baju ape.. nak cari side income... nak kawen nih... kih~kih~kih~
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 6:48 AM 0 comments
Saturday, July 17, 2010
:: Rindu ::
hari ke2 without syg~~ mcm2 perasaan ade.. risau.. gelisah.. and most important things.. R.I.N.D.U!!! ahahah... gatal~~ tapi tula yg aku rase.. nak caLL slalu xleh.. dh kene sound.. ape lg yg harus aku buat bile berjauhan nih.. dh xleh bermanje.. esk xleh g pasar same2 dh.. ermmm~~ today habiskan mase dok umah.. dh di kuarantinkan.. xpela.. atleast weekend aku ariini di rumah & get ready utk keje ari isnin.. my mind better den yesterday kowt.. xla berat sgt rasenye nak menanggung.. ari2 pk pasal keje leh jd gyLer.. I nak cari keje bawu syg giLer ngn ape yg aku adew now.. pape pun erm!!!! juz menanti kepulangan syg esok & esok lagi... "pulangla oh sygku...." ceh~~
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:07 AM 0 comments
Friday, July 16, 2010
kenangan
Posted by :. PoshGewtist Da PinKy .: at 9:30 AM 0 comments













